«ВЧОРА І СЬОГОДНІ »


Проект "ВЧОРА І СЬОГОДНІ" Художники:Артем Волокітін, Олександр Гнилицький, Алла Горська, Анатолій Криволап, Степан Рябченко Ми не маємо жодних шансів зрозуміти нашу сьогоднішню ситуацію, не обмірковуючи минуле. Ми не в змозі оцінити минуле, не зважаючи на поточну ситуацію. Я не кажу про соціальний, політичний та історичний розвиток. Я говорю про поле візуального мистецтва. У цій області, Теперішнє і Минуле з’єднані тонкими лініями ідей, мрій і художніх рефлексій. Ці художні інтенції спресовані у зовнішньому вигляді художніх творів. Як і в більшості країн колишнього комуністичного Східного блоку, візуальне мистецтво в Україні постраждало від дискретного розвитку. Роки були втрачені на примітивну пропаганду, або контрольовані державою прикрашання та прославляння. Поколінням художників і вільнодумних творчих людей довелося страждати від цензури і політики змушення до сліпого підкорення. Історія переписується. І історія мистецтва в Україні лише недавно приступила до переписання захоплюючої історії про прогалини в системі. Вони починають розповідати історії про майже неймовірний художній андеграунд, трагічні переслідування та відчайдушні невдачі. Як відмінний приклад для такої візуальної розповіді, я хотів би відзначити цьогорічну виставку «Enfant Terribel. Одеське концептуальне мистецтво» під кураторством Мирослава Кульчицького у Національному художньому музеї України. Проект «Вчора і сьогодні» намагається зробити свій власний внесок у такий story telling. Ми намагаємося створити дискусію та критичний діалог, аби переступити глибинні конфлікти між старою пострадянською естетикою та сучасними художніми практиками. Виставка намагається визначити певне коріння у власній історії власної країни. Проект «Вчора та сьогодні» об’єднує твори двох поколінь українських художників. Це спроба діалогу між деякими ранніми роботами Анатолія Криволапа (1946 р.н. Київська область) та одним з його ж більш нових яскравих полотен, з невеликими саморефлексуючими роботами Олександра Гнилицького (1961 — 2009). Кілька нових живописних робіт Артема Волокітіна (1981) та щойно зроблені твори на основі цифрового дизайну Степана Рябченка (1987) зміцнюють естетичну різноманітність проекту. Художній дискурс буде додаткового збагачений декількома роботами Алли Горської (1929 — 1970), яка є однією з легендарних особистостей світу українського мистецтва, та трагічних жертв радянської системи. Куратор Райнальд Шумахер Виставка проходить паралельно до проекту Іва Нетцхаммера в рамках бієнале «Київська школа» у просторі київської міської галереї «Лавра».

Місце
м.Київ "Lavra Art Gallery" вул. Лаврская, 1,

Ініціатор
Галерея

Дата
2015.09.08